"Jak zawsze temat rozłożony na czynniki pierwsze. Jasny i klarowny sposób przekazu. Poruszone zostały ciekawe aspekty na które bym sama nie wpadła, także dziękuję za przedstawienie innego niż dotychczas dla mnie sposobu myślenia."
Program jest stworzony od podstaw dla osób na różnych stanowiskach branży Jakościowej.
Chcących zgłębić swoją wiedzę
w zakresie kontroli jakości, aby wykonywać świadomie swoją pracę.
Chcących świadomie planować kontrolę jakości w organizacji, tak aby przynosiła zyski, a nie straty.
Chcących zbudować przewagę na rynku pracy, poprzez znajomość praktycznej wiedzy z przemysłu.
Nauczę Cię szczegółowo czym jest kontrola jakości, jak ją wdrożyć w firmie oraz jak nią zarządzać, aby przynosiła korzyści, a nie była tylko kosztem.
Nie tylko pokaże Ci różne rodzaje kontroli (wejściowa, międzyoperacyjna, końcowa), ale także wytłumaczę różnice pomiędzy nimi.
Nauczysz się planować kontrolę jakości (ilość, częstotliwość, charakterystyki) na bazie analizy ryzyka.
Zarządzania jakością i korzystania z różnych modeli od AQL począwszy, a kończąc na zasadzie odwróconej piramidy.
Otrzymasz praktyczną wiedzę, wywodzącą się z 10-letniej pracy w inżynierii i kontroli jakości w firmie produkcyjnej.
Każdy z uczestników po zdaniu testu otrzymuje certyfikat w języku polskim i angielskim, potwierdzający zdobytą wiedzę.
Po naszym szkoleniu nie wychodzisz tylko
z prezentacją i notatkami. Możesz w każdej chwili wrócić do materiałów i przeglądnąć omawiany punkt szkolenia.
W szkoleniu otrzymujesz nasze 100% wsparcie nawet gdy ukończysz naukę. W trakcie trwania dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania trenerowi na każdy temat związany z reklamacjami.
Dostajesz również dostęp do zamkniętej grupy eksperckiej, gdzie możesz zbudować siatkę kontaktów oraz dyskutować na temat kolejnych modułów kursu i zastosowania nabytej wiedzy.
Szkolenie to nie tylko nagrania wideo, ale również gotowa formatka Planu Kontroli Jakości, który możesz zastosować w firmie.
Szkolenie zawiera 14 lekcji. Nauczysz się zarówno podstawowych jak i zaawansowanych narzędzi wraz
z plikami Excel.
1. Wstęp
2. Co to jest kontrola jakości?
3. Jakie są rodzaje kontroli jakości?
4. Kontrola ostateczna
5. Kontrola międzyoperacyjna i operacyjna
6. Kontrola wejściowa
7. Kontrola atrybutowa i pomiarowa
8. Kontrola niszcząca i nieniszcząca
9. Co i dlaczego kontrolować?
10. Zarządzanie poziomem kontroli jakości (częstotliwość, ilość)
11. Zasada Piramidy przy Kontroli Jakości
12. Niezbędne dane do planowania kontroli jakości (wymagania, plan kontroli, narzędzia, dokumenty)
13. Plan Kontroli Jakości
14. Podsumowanie
Nie masz pewności co do kursów on-line lub zawartości tego konkretnego kursu? Sprawdź materiały demo.
Dostęp do takich filmików dostajesz na rok!
Dostęp do szkolenia otrzymujesz natychmiast i możesz z niego korzystać przez 365 dni od otrzymania dostępów. Możesz powtarzać lekcje tak wiele razy jak potrzebujesz i uczyć się elastycznie, własnym tempem i w najlepszym momencie dnia.
Nasz cel jest prosty. Przekazywać praktyczną wiedzę, która szybko procentuje. Dlaczego? Ponieważ widząc efekty kursów, nasi studenci wracają po kolejne szkolenia.
W trakcie dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania naszemu trenerowi w zamkniętej grupie tak wiele razy jak tylko chcesz. Możesz również prowadzić dyskusje z innymi kursantami i dzielić się swoimi pomysłami.
Pracownicy m.in tych firm szkolili się w Szkole Jakości
Sprawdź co studenci Szkoły Jakości piszą o naszych szkoleniach.
Dzisiaj możesz też do nich dołączyć!
Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to do końca pierwszego tygodnia trwania programu możesz uzyskać pełny zwrot kosztów. Wystarczy, że napiszesz na maila: biuro@szkolajakosci.pl.
Nasze szkolenia kończą się wystawieniem certyfikatu w dwóch językach. Jesteśmy uprawnioną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem: 2.18/00117/2020
Nasze Certyfikaty są cenione na rynku, o czym świadczą setki współprac bezpośrednich z firmami produkcyjnymi oraz przeszkolenie tysięcy specjalistów.