Szkolenie Prima Sort! Doceniam je bardziej, ponieważ moje obowiązki w pracy są teraz z 8D powiązane. Nie ukrywam, że ciągle wracam do szkolenia, żeby za każdym razem wyciągnąć z niego coś więcej. Mówię sobie "Być może coś przeoczyliśmy, może inaczej jakoś analizować te dane, albo co jeszcze możemy zrobić?" I wpadam na pomysł "Może Artur coś podpowie".
Dzięki za to szkolenie!
Mega pozytywna dawka wiedzy :) Kto jeszcze go nie odbył, niech żałuje!
Program jest stworzony od podstaw dla osób na różnych stanowiskach branży przemysłowej.
Podstawą pracy Inżyniera Jakości jest rozwiązywanie problemów. Prędzej, czy później 8D stanie się Twoją codziennością. Dobrze, żebyś umiał robić to od początku na najwyższym poziomie.
Chcesz wprowadzić jednakowe standardy rozwiązywanie problemów w zespole? Pragniesz zapewnić identyczne podejście do identyfikacji niezgodności i podejmowanych działań? Jesteś w świetnym miejscu, ten program szkoleniowy to zapewnia.
Szukasz pracy? Jesteś zaraz po studiach? Pochwal się umiejętnością najważniejszej metody do rozwiązywania problemów 8D, którą przekaże Ci doświadczony manager jakości (10 lat doświadczenia) w branży lotniczej.
Nauczę Cię szczegółowo każdego punktu metody 8D, najpowszechniej stosowanej metody do rozwiązywania problemów w produkcji. Dowiesz się jak identyfikować i klasyfikować problemy, jak je opisywać, jak zakładać i zarządzać zespołem do rozwiązywania problemów. Poznasz narzędzia do szukania przyczyn źródłowych oraz wdrażania i weryfikowania akcji korygujących i prewencyjnych.
Zdobędziesz kompetencje wymagane przez pracodawców. Praca inżyniera jakości skupia się głównie na rozwiązywaniu problemów. Osoby, które robią to skutecznie zyskuję przewagę na rynku pracy.
W wielu firmach problemy niestety nawracają. Wynika to ze stosowania nieodpowiednich metod oraz braku nadzoru. W szkoleniu nauczę Cię jak unikać tych błędów i wykazać się umiejętnościami, które przynoszą realną zmianę w firmie.
Rozwiązywanie problemów to nie tylko przejście przez 8 punktów metody 8D. To przede wszystkim współpraca z ludźmi, którzy czasami grają "w swoje" gry. W szkoleniu przygotowałem cały moduł o umiejętnościach miękkich i współpracy w grupie. Pozwoli Ci to rozpoznawać "kłamstwa", różne interesy i kierować grupę w odpowiednim kierunku — do rozwiązania problemu.
Otrzymasz praktyczną wiedzę, wywodzącą się z rozwiązania dziesiątek problemów w skomplikowanej branży produkcyjnej oraz u dostawców na całym świecie. Uzyskaj moje 10-letnie doświadczenie w kilka godzin szkolenia.
Każdy z uczestników po zdaniu testu otrzymuje certyfikat w języku polskim i angielskim, potwierdzający zdobytą wiedzę.
Po naszym szkoleniu nie wychodzisz tylko
z prezentacją i notatkami. Możesz w każdej chwili wrócić do materiałów i przeglądnąć omawiany punkt szkolenia.
W szkoleniu otrzymujesz nasze 100% wsparcie nawet gdy ukończysz naukę. W trakcie trwania dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania trenerowi na każdy temat związany z reklamacjami.
Dostajesz również dostęp do zamkniętej grupy eksperckiej, gdzie możesz zbudować siatkę kontaktów oraz dyskutować na temat kolejnych modułów kursu i zastosowania nabytej wiedzy.
Szkolenie to nie tylko nagrania wideo, ale również ponad 20 arkuszy i narzędzi do rozwiązywania problemów (rejestr, 5W2H, Ishikawa, 5WHY, Matryca Pugha, One Point Lesson, Interim Quality Inspection Sheet itd.)
Uzyskasz dostęp do szczegółowo rozpisanego procesu rozwiązywania problemów metodą 8D, sprawdź nagranie wideo poniżej
Ten proces oraz masa dodatkowych narzędzi może być Twoja już teraz!
Całość w formie PDF będzie do drukowania dla kursantów :)
Szkolenie zawiera 6 modułów. Nauczysz się zarówno podstawowych jak i zaawansowanych narzędzi wraz
z umiejętnościami miękkimi.
Nie masz pewności co do szkoleń on-line lub zwartości tego konkretnego kursu?
Sprawdź materiały demo.
Dostęp do szkolenia otrzymujesz natychmiast i możesz z niego korzystać przez 365 dni od otrzymania dostępów. Możesz powtarzać lekcje tak wiele razy jak potrzebujesz i uczyć się elastycznie, własnym tempem i w najlepszym momencie dnia.
Tworząc Agendę chcieliśmy jak najlepiej przekazać wiedzę dotyczącą szkolenia. Przekazać tę wiedzę w łatwy i przystępny sposób.
W trakcie dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania naszemu trenerowi w zamkniętej grupie tak wiele razy jak tylko chcesz. Możesz również prowadzić dyskusje z innymi kursantami i dzielić się swoimi pomysłami.
Pracownicy m.in tych firm szkolili się w Szkole Jakości
Quality Manager w wymagającej branży produkcji lotniczej z 10-letnim doświadczeniem. Zawodowo związany z firmami MTU Aero Engines (części do silników odrzutowych), Sikorsky Aircraft (helikoptery Black Hawk). Pracując z dostawcami, klientem oraz produkcją wewnętrzną wykonał setki analiz problemów metodą 8D.
W 2022 postanowił stworzyć szkolenie zewnętrzne bazując na swoich doświadczeniach w rozwiązywaniu problemów i od tej pory przeszkolił ponad 1 000 inżynierów.
Obecnie właściciel Szkoły Jakości i Konsultant Jakości.
Certyfikaty: Certified Quality System Manager ISO 9001, EHS Manager OHSAS18001 and Environment Manager ISO14001, Lead Auditor ISO 9001 and AS9100, IRCA – international register of Certified AuditorsPo pracy: mąż, tata, biegacz
Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to do końca pierwszego tygodnia trwania programu możesz uzyskać pełny zwrot kosztów. Wystarczy, że napiszesz na maila: biuro@szkolajakosci.pl.
Dla osób początkujących super sprawa, a ja potraktowałam to jak odświeżenie wiedzy. Ciekawe wskazówki celem wyeliminowania często popełnianych błędów.
Beata Sochacka, Automotive Quality Manager
Nasze szkolenia kończą się wystawieniem certyfikatu w dwóch językach. Jesteśmy uprawnioną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy pod numerem: 2.18/00117/2020
Nasze Certyfikaty są cenione na rynku, o czym świadczą setki współprac bezpośrednich z firmami produkcyjnymi oraz przeszkolenie tysięcy specjalistów.