Zarządzanie Jakością od Podstaw

  • Zarządzanie Jakością od Podstaw to kurs, który pozwoli Ci zrozumieć, czym jest zarządzanie jakością
  • Zrozumiesz czym są wymagania w jakości, gdzie ich szukać dla produktu, procesu i systemy
  • Zrozumiesz czym jest niezgodność, działania korekcyjne, korygujące i prewencyjne
  • Nauczysz sie podstaw nt. narzędzi jakości takich jak np. fmea, spc, kontrola jakości, audyt itd. itd. (pełna lista w agendzie)
  • Jest to idealne szkolenie dla kontrolerów jakości, inżynierów jakości oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie.
  • Kurs prowadzony jest od podstaw, dlatego jeżeli aspirujesz na powyższe stanowiska, to również kurs dla Ciebie.
Dołącz do kursu (897zł)

Prowadzący szkolenie

Artur Mydlarz<
Artur Mydlarz Quality Manager / Audytor / Trener

Zawodowo

Quality Manager z z 10 letnim doświadczeniem w wymagającej branży lotniczej – produkcji silników odrzutowych.

Twórca wielu systemów Excel do automatyzacji zarządzania jakością.

Mentor audytorów produkcji lotniczej, ekspert z zakresu zarządzania jakością dostaw, produkcji oraz kontroli jakości.
W swojej karierze zawodowej rozwiązał dziesiątki skomplikowanych problemów jakościowych metodami 8D, A3, Six Sigma. Zarządzając przy tym interdysplinarnym zespołem ekspertów z różnych lokalizacji w świecie.

Pasjonat usprawnień i filozofii lean management spójnej z potrzebami przedsiębiorstwa, klienta oraz również pracowników.

Twórca największego bloga w Polsce o zarządzaniu jakością i ciągłym doskonaleniu www.inzynierjakosci.pl

Certyfikaty

Lead Auditor ISO 9001 and AS9100, IRCA – international register of Certified Auditors, Certified Quality System Manager ISO 9001, EHS Manager OHSAS18001 and Environment Manager ISO14001, Green Belt Six Sigma, Lean Management Academy, TUV AS9100.

Artur Mydlarz

Manager Jakości - autor bloga inzynierjakosci.pl

O kursie

O programie

Zarządzanie Jakością od Podstaw to wyjątkowy kurs on-line.

Kurs to seria nagrań wideo opisująca Zarządzanie Jakością wraz ze wszystkimi niezgodnościami. Dowiesz się, skąd biorą się niezgodności oraz co to są akcje korekcyjne, korygujące i prewencyjne. Dostęp do kursu otrzymujesz na rok.

Teoretyczna i praktyczna wiedza zawarta w kursie pozwoli Ci w pełni zrozumieć zagadnienia z zakresu Zarządzania Jakością oraz przygotuje do pracy na stanowisku Kontrolera Jakości, Inżyniera Jakości.

Jesteśmy zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową o numerze: 2.18/00117/2020. Każde szkolenie zakończone jest Certyfikatem.
Co otrzymasz?

29 tematycznych nagrań wideo – wartość 897 zł

Indywidualne konsultacje z trenerem – wartość 300 zł

Dostęp do kursu i aktualizacji na rok – wartość 297 zł

Certyfikat Ukończenia Szkolenia

 

Wartość kursu szacowana jest na 1494 zł, cena kursu ustalona jest na 897 zł
897 zł

Czego się naucze

Skutecznie identyfikować niezgodności
Skutecznie identyfikować niezgodności

Dowiesz się, czym jest niezgodność, na jakiej podstawie można ją stwierdzić, czym są standardy. Nauczysz się kiedy stwierdzać niezgodności, a kiedy potencjalna wada niezgodnością nie jest.

Weryfikować wejścia do procesu zarządzania jakością
Weryfikować wejścia do procesu zarządzania jakością

Zrozumiesz jakie metody i narzędzia mogą definiować niezgodności i jak robić to dobrze metodą LEJKA.

 Zrozumiesz różnicę: działania korekcyjne, korygujące i prewencyjne
Zrozumiesz różnicę: działania korekcyjne, korygujące i prewencyjne

Zrozumiesz różnice między podstawowymi akcjami wynikającymi z zaistniałej niezgodności. Nauczysz się kiedy stosować jakie działania.

Przykładowe lekcje

Struktura szkolenia

Moduł 1: Zarządzanie Jakością a niezgodności
  1. Czym jest zarządzanie jakością: prewencja i reakcja.
  2. Jaki jest wspólny mianownik wszelkich działań jakościowy?
  3. Co to jest niezgodność?
  4. Dlaczego firma musi nadzorować niezgodności (wymagania ISO i innych systemów)
  5. Jak zdefiniować niezgodność – 5W2H?
  6. Kiedy wiadomo, że mowa o niezgodności (produktu, procesu)?
  7. Co zrobić, gdy nie ma wytycznych i standardów do określenia niezgodności?
  8. Akcje Korekcyjne – co to jest?
  9. Akcje Korygujące – co to jest?
  10. Akcje Prewencyjne – co to jest?
Moduł 2: Skąd się może brać niezgodność (wejścia niezgodności)
  1. Wejście do procesu zarządzania jakością
  2. FMEA, DFMEA, PFMEA
  3. SPC
  4. Zatwierdzenie produkcji – PPAP / FAI
  5. Audyt Zatwierdzeniowy procesu
  6. Audyt Wstępny dostawcy
  7. Audyt Zatwierdzeniowy Dostawcy
  8. Kontrola Wejściowa
  9. Kontrola Międzyoperacyjna
  10. Kontrola Końcowa
  11. Testy Niszczące
  12. Testy Nieniszczące
  13. Audyt Porcesu/Produktu
  14. Audyt Klienta lub 3 strony
  15. Reklamacja Wewnętrzna
  16. Reklamacja Zewnętrzna
  17. MRB
  18. Informacje Klient/Dostawca
  19. Quality Walk
Chce dołączyć do kursu

Często zadawane pytania

Chcę zapisać większą liczbę osób z firmy na szkolenie czy dostanę zbiorczą fakturę?

Tak napisz do mnie na kontakt@szkolajakosci.pl

Czy dostanę cały kurs od razu?

Tak. Otrzymujesz cały kurs natychmiast.

Jak szkolenie mi się nie spodoba?

Gwarantuje zwrot pieniędzy do 31 dni od zakupienia programu. Proszę tylko do mnie napisać arturmydlarz@inzynierjakosci.pl

Jeżeli kurs mi się spodoba i go ukończę czy otrzymam certyfikat?

Tak

Co jeżeli coś jest niejasne lub mam pytania?

Napisz do mnie na kontakt@szkolajakosci.pl. Szybko odpiszę.

Czy dostanę fakturę vat?

Tak wystawiamy fakturę vat, którą możesz przekazać pracodawcy z prośbą o zwrot kosztów szkolenia :).

Jakich narzędzi potrzebuję, aby odbyć kurs?

W zasadzie dobrego połączenia do internetu :).

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Kurs rozpoczyna się w momencie wykupienia.

Masz jakieś pytania? Napisz do mnie!

Szkoła Jakości
Artur Mydlarz
Szkoła Jakości