Zarządzanie Reklamacjami

Zdobądź praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania reklamacjami w firmach produkcyjnych

O Programie - Co zdobędziesz?

Podczas kursu zdobędziesz umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania reklamacjami.

Narzędzia do Zarządzania Reklamacjami

Poznasz i zastosujesz narzędzia jakości niezbędne do efektywnego zarządzania reklamacjami, co pozwoli na systematyczne podnoszenie standardów obsługi

Najlepsze Praktyki z 6 różnych branż

Nauczysz się jak zarządza się reklamacjami w różnych branżach. Do szkolenia zaprosiliśmy dodatkowo 6 ekspertów z firm produkcyjnych, którzy podzielą się swoim doświadczeniem. Więcej informacji w agendzie.

KPI reklamacji

Nauczysz się korzystać z KPI (kluczowych wskaźników efektywności) w obszarze reklamacji do monitorowania oraz optymalizacji procesów reklamacyjnych w firmie.

Zarządzanie czasem odpowiedzi na reklamację

Dowiesz się, jak zoptymalizować procesy, aby maksymalnie skrócić czas odpowiedzi na reklamację, co bezpośrednio przekłada się na większą satysfakcję klientów.

Komunikowanie reklamacji w firmie

Przez praktyczne ćwiczenia i symulacje zrozumiesz, jak skutecznie komunikować się z zespołami oraz klientami w trakcie całego procesu reklamacyjnego.

Zrozumienie prawnych aspektów reklamacji

Nabędziesz gruntowną wiedzę na temat prawnych podstaw reklamacji oraz ich praktycznego zastosowania w biznesie, co jest niezbędne do prawidłowej ich obsługi.

Dostęp do zamkniętej grupy dyskusyjnej

Nasze szkolenie to nie tylko lekcje wideo, ale również dostęp do zamkniętej grupy po szkoleniu. Możesz zadawać pytania i prowadzić dyskusję z innymi kursantami na temat reklamacji.

Możliwość zadawani pytań trenerowi przez 365 dni

W szkoleniu otrzymujesz nasze 100% wsparcie nawet gdy ukończysz naukę. W trakcie trwania dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania trenerowi na każdy temat związany z reklamacjami.

Elastyczność nauki i dostęp do lekcji wideo przez 365 dni

W szkole jakości dostosowujesz naukę do własnych możliwości i tempa. Otrzymujesz dostęp do lekcji wideo, z których możesz korzystać wielokrotnie przez 365 dni od zakupienia szkolenia.

Jak wygląda Szkolenie - Agenda

Moduł 1:
Podstawy Zarządzania Reklamacjami
Moduł 2:
Proces Reklamacyjny
Moduł 3:
Najlepsze praktyki reklamacyjne z sześciu różnych branży

Przykładowe lekcje ze szkolenia

Nie masz pewności co do kursów on-line lub zawartości tego konkretnego programu? Sprawdź materiały demo.

Co nas wyróżnia?

Dostępność i elastyczność

Dostęp do szkolenia otrzymujesz natychmiast i możesz z niego korzystać przez 365 dni od otrzymania dostępów. Możesz powtarzać lekcje tak wiele razy jak potrzebujesz i uczyć się elastycznie, własnym tempem i w najlepszym momencie dnia.

Praktyczne szkolenie

Tworząc Agendę i zapraszając ekspertów z różnych branż chcieliśmy przekazać jak najwięcej praktycznych aspektów związanych z reklamacjami. Korzystaj z wiedzy doświadczonych trenerów.

Społeczność i dostęp do trenera

W trakcie dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania naszemu trenerowi w zamkniętej grupie tak wiele razy jak tylko chcesz. Możesz również prowadzić dyskusje z innymi kursantami i dzielić się swoimi pomysłami.

Zaufali nam

Pracownicy m.in tych firm szkolili się w Szkole Jakości

Dołącz do szkolenia

Tylko teraz
1497 PLN
  • 30 praktycznych lekcji na temat zarządzania reklamacjami
  • Możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji
  • Wiedzę na temat procesów reklamacyjnych z 6 różnych branż
  • Bonus 1: Gotowe narzędzia i formatki do reklamacji
  • Bonus 2: Dostęp do lekcji przez 365 dni
  • Bonus 3: Certyfikaty w dwóch językach
Dołącz do Szkolenia
Chcesz zapłacić inną metodą?
(faktura pro-forma, na firmę, fv VAT)


Napisz do mnie biuro@szkolajakosci.pl
lub zadzwoń: +48 883 404 304
Autor Szkolenia
Michał Jezusek

Starszy Inżynier Jakości w azjatyckiej korporacji. W swojej pracy zawodowej uczestniczył również w zagranicznych projektach w Korei Południowej.

Audytor dostawców do branży automotive, mający za sobą dziesiątki przeprowadzonych ewaluacji wymagań zgodnie ze specyfikacją IATF 16949:2016.

Wykładowca Akademicki, Audytor IATF 16949:2016, VDA 6.3, VDA 6.5, ISO 9001:2015, absolwent studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Projektami w Automotive, magister Zarządzania Jakością. Posiada uprawnienia audytora IATF 16949:2016, VDA 6.3, VDA 6.5, ISO 9001:2015.

Mentorzy merytoryczni

Branża elektroniki przemysłowej
Barbara Kaltenberg

Customr Quality Engineer - Woodward Poland - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży elektoniki przemysłowej

Branża przemysłowa
Dr inż. Adrian Gabryś

Supplier Quality Engineer - AEBI Schmidt - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży przemysłowej

Branża opakowań
Aleksandra Rogalska

Quality Manager - Stella Pack S.A - praktyczne zarządzanie reklamacjami w sektorze opakowań

Branża medyczna
Marta Pawelczak

Medical Device Quality and Safety Specialist - Getinge - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży medycznej

Branża telekomunikacyjna
Weronika Kończarek

Quality Engineer - Corning Incorporated - praktyczne zarządzanie reklamacjami w sektorze telekomunikacyjnym

Wydawca Szkolenia
Artur Mydlarz

Twórca i Właściciel portalu szkoleniowego dla inżynierów i specjalistów Szkoła Jakości. Ma za sobą wydanie ponad 30 specjalistycznych szkoleń on-line, z których skorzystano już ponad 23 000 razy. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swojej karierze pracował przez 10 lat jako Inżynier i Manager Jakości w sektorze silników odrzutowych. Od 2018 roku rozwija Szkołę Jakości, dostarczając trudno dostępną wiedzę w prostej i przystępnej formule.

Opinie Kursantów

Nie musisz mi wierzyć na słowo. Sprawdź co studenci Szkoły Jakości piszą o naszych szkoleniach.

Dzisiaj możesz też do nich dołączyć!

Fajny kurs, sporo rzeczy było dla mnie odkryciem i już widzę do czego można będzie go wykorzystać. Myślę, że przepuszczę przez ten chat którąś ze swoich procedur, żeby zobaczyć co jeszcze może zaproponować albo może coś jest zbędne. To może znacznie usprawnić pracę. Natomiast zdecydowanie myślę o płatnej wersji, dlatego, że ta wersja darmowa nie działała u mnie w taki sposób jak u Ciebie. Sporo błędów się pojawiało np. gdy poprosiłam o przyporządkowanie punktów normy ISO 9001 do zasady np. orientacja na klienta - to te punkty nie były poprawne.
Marina Bućko
Quality Assurance Manager
Kurs uważam za mega solidny od początku przedstawione zmienności w procesach o raz ich czynniki, świetnie wyjaśniona analiza powtarzalności oraz odtwarzalności GRR. Odnoszę pozytywne wrażenie co do kursu i stawianie na praktyczne podejście.
Marek Początek
Quality Inspector
Świetny kurs ,wytłumaczone wszystko tak jak powinno być od A do Z co to jest raport 8d i jak go wypełniać. Polecam każdemu!
Maciej Należny
Inżynier ds. jakości dostawców
Dziękuję za kurs! Wszystkie lekcje opisane w sposób jasny i zrozumiały. Każdy poruszony temat wyjaśniony logicznie i z ogromną dawką praktycznych wskazówek. A najlepsze? - Lekcje są krótkie i zwięzłe, można je odtwarzać wielokrotnie o każdej porze - nie ma ryzyka, że zmęczeni szkoleniem czegoś nie zapamiętamy! Do tego coś czego się nie spodziewałam - personalne podejście do każdego uczestnika szkolenia i możliwość konsultacji z innymi uczestnikami szkolenia w grupie na FB. Cieszę się, że miałam szansę uczestniczyć w tym szkoleniu!
Magdalena Kowalczyk
SQE
Podoba mi się, że zawsze mogę wrócić do zagadnień o których zapomniałbym przez cały rok. Poprawić można dodając do excela inne zakładki z gotowymi formułami aby użytkownik mógł się zaznajomić.
Marek Pazowski
Product Engineer
W paru słowach: rzetelność, doświadczenie i zarażenie chęcią dalszej pracy nad sobą i swoją karierą. Na pewno kurs przerobię jeszcze kilka razy, notując pytania aby potem zadać je na spotkaniach. Dobrze, że Michale mówisz o odwadze- będę pamiętał Twoje słowa, aby wierzyć w siebie :) w swoją misję. Dzięki!
Paweł Papiński
Inżynier jakości
Kurs został przeprowadzony w sposób jasny i czytelny. Zawierał dużo ważnych informacji. Polecam.
Natalia Sromek
SME Credit Risk Analyst
Nigdy nie miałam do czynienia z PPAP, a sposób, w jaki przedstawiasz to na kursie jest tak przejrzysty, że z łatwością zrozumiałam na czym to polega. Mam nadzieję, że będę mogła z tego narzędzia korzystać w przyszłości.
Agnieszka Wróbel-Błoniarz
Quality Specjalist

FAQ

Pytanie o finansowanie
Pytanie o certyfikat
Czy istnieją jakieś kody zniżkowe?
Jakich narzędzi, urządzeń potrzebuję, aby odbyć kurs?
Czy mogę pracować własnym tempem z kursem?
Nigdy nie korzystałem/am z takich szkoleń wcześniej, czy sobie poradzę?
Czy uzyskam od razu dostęp do wszystkich materiałów?
Czy dostanę fakturę VAT?
Jak mogę wnioskować o zwrot?