Zarządzanie Reklamacjami

Zdobądź praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania reklamacjami w firmach produkcyjnych

Zostań PRO z naszymi Szkoleniami
Zdobądź kompetencje i certyfikaty uznawane na rynku pracy
Wpisz w koszyku kod: PRO50
a cena spadnie o 50%!
Promocja przepada za:

0
Dni
0
Godz.
0
Min.
0
Sec.

"Program kursu został starannie przygotowany, obejmując zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne aspekty skutecznego zarządzania procesem reklamacyjnym.

Szczególnie ciekawe były rozmowy z przedstawicielami różnych branż, podczas których omawiany był sposób przebiegu procesu reklamacyjnego w ich organizacjach. Taka wymiana doświadczeń była ogromną wartością dodaną kursu."

Marta Owca
Inżynier Jakości
LinkedIn icon

O Programie - Co zdobędziesz?

Podczas kursu zdobędziesz umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania reklamacjami.

Narzędzia do Zarządzania Reklamacjami

Poznasz i zastosujesz narzędzia jakości niezbędne do efektywnego zarządzania reklamacjami, co pozwoli na systematyczne podnoszenie standardów obsługi

Najlepsze Praktyki z 6 różnych branż

Nauczysz się jak zarządza się reklamacjami w różnych branżach. Do szkolenia zaprosiliśmy dodatkowo 6 ekspertów z firm produkcyjnych, którzy podzielą się swoim doświadczeniem. Więcej informacji w agendzie.

KPI reklamacji

Nauczysz się korzystać z KPI (kluczowych wskaźników efektywności) w obszarze reklamacji do monitorowania oraz optymalizacji procesów reklamacyjnych w firmie.

Zarządzanie czasem odpowiedzi na reklamację

Dowiesz się, jak zoptymalizować procesy, aby maksymalnie skrócić czas odpowiedzi na reklamację, co bezpośrednio przekłada się na większą satysfakcję klientów.

Komunikowanie reklamacji w firmie

Przez praktyczne ćwiczenia i symulacje zrozumiesz, jak skutecznie komunikować się z zespołami oraz klientami w trakcie całego procesu reklamacyjnego.

Zrozumienie prawnych aspektów reklamacji

Nabędziesz gruntowną wiedzę na temat prawnych podstaw reklamacji oraz ich praktycznego zastosowania w biznesie, co jest niezbędne do prawidłowej ich obsługi.

Dostęp do zamkniętej grupy dyskusyjnej

Nasze szkolenie to nie tylko lekcje wideo, ale również dostęp do zamkniętej grupy po szkoleniu. Możesz zadawać pytania i prowadzić dyskusję z innymi kursantami na temat reklamacji.

Możliwość zadawani pytań trenerowi przez 365 dni

W szkoleniu otrzymujesz nasze 100% wsparcie nawet gdy ukończysz naukę. W trakcie trwania dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania trenerowi na każdy temat związany z reklamacjami.

Elastyczność nauki i dostęp do lekcji wideo przez 365 dni

W szkole jakości dostosowujesz naukę do własnych możliwości i tempa. Otrzymujesz dostęp do lekcji wideo, z których możesz korzystać wielokrotnie przez 365 dni od zakupienia szkolenia.

Jak wygląda Szkolenie - Agenda

Moduł 1:
Podstawy Zarządzania Reklamacjami
Moduł 2:
Proces Reklamacyjny
Moduł 3:
Najlepsze praktyki reklamacyjne z sześciu różnych branży

Przykładowe lekcje ze szkolenia

Nie masz pewności co do kursów on-line lub zawartości tego konkretnego programu? Sprawdź materiały demo.

Co nas wyróżnia?

Dostępność i elastyczność

Dostęp do szkolenia otrzymujesz natychmiast i możesz z niego korzystać przez 365 dni od otrzymania dostępów. Możesz powtarzać lekcje tak wiele razy jak potrzebujesz i uczyć się elastycznie, własnym tempem i w najlepszym momencie dnia.

Praktyczne szkolenie

Tworząc Agendę i zapraszając ekspertów z różnych branż chcieliśmy przekazać jak najwięcej praktycznych aspektów związanych z reklamacjami. Korzystaj z wiedzy doświadczonych trenerów.

Społeczność i dostęp do trenera

W trakcie dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania naszemu trenerowi w zamkniętej grupie tak wiele razy jak tylko chcesz. Możesz również prowadzić dyskusje z innymi kursantami i dzielić się swoimi pomysłami.

Zaufali nam

Pracownicy m.in tych firm szkolili się w Szkole Jakości

Dołącz do szkolenia

Tylko teraz
1497 PLN

Zostań PRO z naszymi Szkoleniami
Zdobądź kompetencje i certyfikaty uznawane na rynku pracy
Wpisz w koszyku kod: PRO50
a cena spadnie o 50%!
Promocja przepada za:

0
Dni
0
Godz.
0
Min.
0
Sec.
  • 31 praktycznych lekcji na temat zarządzania reklamacjami
  • Możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji
  • Wiedzę na temat procesów reklamacyjnych z 6 różnych branż
  • Bonus 1: Gotowe narzędzia i formatki do reklamacji
  • Bonus 2: Dostęp do lekcji przez 365 dni
  • Bonus 3: Certyfikaty w dwóch językach
Dołącz do Szkolenia
Chcesz zapłacić inną metodą?
(faktura pro-forma, na firmę, fv VAT)


Napisz do mnie biuro@szkolajakosci.pl
lub zadzwoń: +48 883 404 304

Pobierz ofertę dla przełożonego

Poniżej znajdziesz ofertę w formie PDF dla przełożonego. Warto przedstawić ofertę w firmie, przy tak atrakcyjnej cenie za tak dużą dawkę wiedzy z zakresu Zarządzania Reklamacjami.

>>>> Pobierz Ulotkę PDF o Zarządzaniu Reklamacjami <<<<

"Zawartość merytoryczna zebrana w większości krótkie filmiki dzięki czemu będzie łatwo wrócić do lekcji bez zastanawiania się co gdzie jest.

Szkoleniowiec jak zawsze dał radę :).
Kolejne szkolenie w Szkole Jakości które kończę z zaciekawieniem i wieloma nowymi przemyśleniami w głowie.

Ostatni rozdział - mega ciekawy, świetny pomysł z zebraniem kilku osób z różnych branż."

Jakub Pilch
Inżynier Jakości
LinkedIn icon
Autor Szkolenia
Michał Jezusek

Starszy Inżynier Jakości w azjatyckiej korporacji. W swojej pracy zawodowej uczestniczył również w zagranicznych projektach w Korei Południowej.

Audytor dostawców do branży automotive, mający za sobą dziesiątki przeprowadzonych ewaluacji wymagań zgodnie ze specyfikacją IATF 16949:2016.

Wykładowca Akademicki, Audytor IATF 16949:2016, VDA 6.3, VDA 6.5, ISO 9001:2015, absolwent studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Projektami w Automotive, magister Zarządzania Jakością. Posiada uprawnienia audytora IATF 16949:2016, VDA 6.3, VDA 6.5, ISO 9001:2015.

Mentorzy merytoryczni

Branża elektroniki przemysłowej
Barbara Kaltenberg

Customr Quality Engineer - Woodward Poland - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży elektoniki przemysłowej

Branża przemysłowa
Dr inż. Adrian Gabryś

Supplier Quality Engineer - AEBI Schmidt - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży przemysłowej

Branża opakowań
Aleksandra Rogalska

Quality Manager - Stella Pack S.A - praktyczne zarządzanie reklamacjami w sektorze opakowań

Branża medyczna
Marta Pawelczak

Medical Device Quality and Safety Specialist - Getinge - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży medycznej

Branża telekomunikacyjna
Weronika Kończarek

Quality Engineer - Corning Incorporated - praktyczne zarządzanie reklamacjami w sektorze telekomunikacyjnym

FAQ

Pytanie o finansowanie
Pytanie o certyfikat
Czy istnieją jakieś kody zniżkowe?
Jakich narzędzi, urządzeń potrzebuję, aby odbyć kurs?
Czy mogę pracować własnym tempem z kursem?
Nigdy nie korzystałem/am z takich szkoleń wcześniej, czy sobie poradzę?
Czy uzyskam od razu dostęp do wszystkich materiałów?
Czy dostanę fakturę VAT?
Jak mogę wnioskować o zwrot?