"Program kursu został starannie przygotowany, obejmując zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne aspekty skutecznego zarządzania procesem reklamacyjnym.
Szczególnie ciekawe były rozmowy z przedstawicielami różnych branż, podczas których omawiany był sposób przebiegu procesu reklamacyjnego w ich organizacjach. Taka wymiana doświadczeń była ogromną wartością dodaną kursu."
Program jest stworzony od podstaw dla osób na różnych stanowiskach branży przemysłowej.
Bezpośrednio związanych z reklamacjami, którzy pragną usystematyzować swoją wiedzę i znaleźć najlepsze praktyki stosowane na rynku produkcyjnym.
Menadżerów Jakości chcących wprowadzić standaryzację zarządzania reklamacjami w organizacji produkcyjnej.
Jeżeli chcesz zostać inżynierem jakości, specjalistą odpowiedzialnym za skuteczne zarządzanie reklamacjami, to to szkolenie znacznie ułatwi Ci przyszłą prace.
Podczas kursu zdobędziesz umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania reklamacjami.
Poznasz i zastosujesz narzędzia jakości niezbędne do efektywnego zarządzania reklamacjami, co pozwoli na systematyczne podnoszenie standardów obsługi
Nauczysz się jak zarządza się reklamacjami w różnych branżach. Do szkolenia zaprosiliśmy dodatkowo 6 ekspertów z firm produkcyjnych, którzy podzielą się swoim doświadczeniem. Więcej informacji w agendzie.
Nauczysz się korzystać z KPI (kluczowych wskaźników efektywności) w obszarze reklamacji do monitorowania oraz optymalizacji procesów reklamacyjnych w firmie.
Dowiesz się, jak zoptymalizować procesy, aby maksymalnie skrócić czas odpowiedzi na reklamację, co bezpośrednio przekłada się na większą satysfakcję klientów.
Przez praktyczne ćwiczenia i symulacje zrozumiesz, jak skutecznie komunikować się z zespołami oraz klientami w trakcie całego procesu reklamacyjnego.
Nabędziesz gruntowną wiedzę na temat prawnych podstaw reklamacji oraz ich praktycznego zastosowania w biznesie, co jest niezbędne do prawidłowej ich obsługi.
Nasze szkolenie to nie tylko lekcje wideo, ale również dostęp do zamkniętej grupy po szkoleniu. Możesz zadawać pytania i prowadzić dyskusję z innymi kursantami na temat reklamacji.
W szkoleniu otrzymujesz nasze 100% wsparcie nawet gdy ukończysz naukę. W trakcie trwania dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania trenerowi na każdy temat związany z reklamacjami.
W szkole jakości dostosowujesz naukę do własnych możliwości i tempa. Otrzymujesz dostęp do lekcji wideo, z których możesz korzystać wielokrotnie przez 365 dni od zakupienia szkolenia.
Nie masz pewności co do kursów on-line lub zawartości tego konkretnego programu? Sprawdź materiały demo.
Dostęp do szkolenia otrzymujesz natychmiast i możesz z niego korzystać przez 365 dni od otrzymania dostępów. Możesz powtarzać lekcje tak wiele razy jak potrzebujesz i uczyć się elastycznie, własnym tempem i w najlepszym momencie dnia.
Tworząc Agendę i zapraszając ekspertów z różnych branż chcieliśmy przekazać jak najwięcej praktycznych aspektów związanych z reklamacjami. Korzystaj z wiedzy doświadczonych trenerów.
W trakcie dostępu do szkolenia możesz zadawać pytania naszemu trenerowi w zamkniętej grupie tak wiele razy jak tylko chcesz. Możesz również prowadzić dyskusje z innymi kursantami i dzielić się swoimi pomysłami.
Pracownicy m.in tych firm szkolili się w Szkole Jakości
Poniżej znajdziesz ofertę w formie PDF dla przełożonego. Warto przedstawić ofertę w firmie, przy tak atrakcyjnej cenie za tak dużą dawkę wiedzy z zakresu Zarządzania Reklamacjami.
>>>> Pobierz Ulotkę PDF o Zarządzaniu Reklamacjami <<<<
"Zawartość merytoryczna zebrana w większości krótkie filmiki dzięki czemu będzie łatwo wrócić do lekcji bez zastanawiania się co gdzie jest.
Szkoleniowiec jak zawsze dał radę :).
Kolejne szkolenie w Szkole Jakości które kończę z zaciekawieniem i wieloma nowymi przemyśleniami w głowie.
Ostatni rozdział - mega ciekawy, świetny pomysł z zebraniem kilku osób z różnych branż."
Program jest stworzony od podstaw dla osób na różnych stanowiskach branży Jakościowej.
Chcących zabłysnąć w nowym miejscu pracy poprzez znajomość nowych technologii, które ułatwiają codzienne zadania.
Chcących wykorzystać najnowsze technologie, aby maksymalizować swoją produktywność oraz możliwości.
Chcących zbudować zespoły inżynierów wspieranie przez Sztuczną Inteligencję
Starszy Inżynier Jakości w azjatyckiej korporacji. W swojej pracy zawodowej uczestniczył również w zagranicznych projektach w Korei Południowej.
Audytor dostawców do branży automotive, mający za sobą dziesiątki przeprowadzonych ewaluacji wymagań zgodnie ze specyfikacją IATF 16949:2016.
Wykładowca Akademicki, Audytor IATF 16949:2016, VDA 6.3, VDA 6.5, ISO 9001:2015, absolwent studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Projektami w Automotive, magister Zarządzania Jakością. Posiada uprawnienia audytora IATF 16949:2016, VDA 6.3, VDA 6.5, ISO 9001:2015.
Customr Quality Engineer - Woodward Poland - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży elektoniki przemysłowej
Supplier Quality Engineer - AEBI Schmidt - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży przemysłowej
Quality Manager - Stella Pack S.A - praktyczne zarządzanie reklamacjami w sektorze opakowań
Medical Device Quality and Safety Specialist - Getinge - praktyczne zarządzanie reklamacjami w branży medycznej
Quality Engineer - Corning Incorporated - praktyczne zarządzanie reklamacjami w sektorze telekomunikacyjnym